anti highlight

Tuesday, May 17, 2011

chubilicious...!!!




salam..
hah..ape menatang chubilicious nie..
chubilicious nie bukan menatang ye..
bende nie orang tau..haha
huh...xtau nak cakap camne..
yang boleh aq cakap aq sayang si chubilicious nie..
die xde lah chubby sangat..sikit je..tapi sedap2 mate memandang..
jadi sedap campur chubby jadi lah chudap..haha..xbest kan ayat tu..
tu pasal aq tukar sedap dalam bahasa ingrees..
delicious..
maka jadi lah chubilicious..haha
korang jangan nak amik trademark nie..
aq ngan die je pakai..hem2..
die nie serius manja..sweet..nakal kadang2..haha
sorry chubby tapi tu yang buat aq sayang sangat2..
kene jahat2, nakal2..manje2..baru xboring kan..hehe
hope si chubilicious nie sayang aq macam aq sayang die..
walaupon kadang aq wat macam xingat kat die..
tapi dalam hati aq ade die je..
kate orang..sayang isteri tinggal2kan..
tapi belum isteri lagi..erm..
xpe kite tukar..
sayang awek tinggal2kan..
mule2 aq pelik..nape dah sayang nak tinggal2kan..
lame2 baru aq tau..
tinggal2kan nak kasi rindu..rindu tu tandanya kite ingat die, sayang die..
SUKE2!! hehe
jadi kepada chubilicious & sape2 yang bace nie..
jangan pikir kalau xmesej xkol..bermakna orang tu lupe kat kite..
die ingat korang..rindu korang gak..
dan percayalah..dalam hatinya ade korang je..
jangan nak marah2 die nanti...nak merajuk xpe..haha
tapi jangan lame2..t bile nak manje2 lak..huhu
pape pon aq nak cakap aq xnak kehilangan si chubilicious kesayangan aq nie..
hem..harap die pon camtu gak..ngee
okay lah..
saje buat post nie..nak cakap aq ade chubilicious je..huhu


.:salam:arious:.



No comments: